Реклама в Google
В DigitalSpring се стремим предоставяме пълната гама дигитални услуги. Управляван правилно, реклама в Google е един от най-мощните инструменти за реклама.
Какво е google рекламата?
Рекламирането в Google далеч не се изчерпва с платеното търсене, по което сайтът Ви да се показва по определени от Вас ключови думи.
Google предлага голям избор от възможности за рекламиране, които включват текстови, дисплейни и видео реклами. Това дава предимство на бизнеса, тъй като всеки рекламодател има възможността сам да подбере най-подходящата за неговия бизнес реклама.
Инвестиция и възвръщаемост
Целим 1 към 4 възвръщаемост
Рекламите в Google могат да помогнат на бизнеса да достигне до желаните клиенти, което само по себе си е огромен плюс. Бюджетът на рекламните кампании, техният тип и продължителност се подбират според нуждите на всеки бизнес, поставените цели и желаните резултати.
Ние вярваме, че минимумът, който една рекламна кампания трябва да носи е 4 пъти стойността на вложените в реклама средства*. Тоест срещу всеки 1 лев инвестиран в реклама, ние ще се постараем да ви генерираме поне 4.
* Стойността може да варира в зависимост от типа бизнес.
Какво покриваме
- Изграждане на цялостна рекламна стратегия и маркетингови фунии
- Създаване и настройване на рекламен акаунт в Google, до който клиента има пълен достъп
- Създаване, настройване и оптимизиране на рекламни кампании
- Измерване на ефективността на рекламните кампании и прилагането на необходимите промени
- Създаване и управление на аудитории за ремаркетинг
- Създаване и управление на ремаркетинг кампании с цел повишаване на резултатите
- Съдействие с подготовката на дизайна за дисплейни и видео реклами
- Copywriting – разписване на рекламните текстове
Имате въпрос или нужда от съвет?
Изпратете ни краткно запитване и до няколко часа ще се свържем с вас.
Рентабилна ли е рекламата в google
Да, когато е управлявана правилно
Истината е, че има много причини, поради които си струва да се рекламира в мрежата на Google, но ние ще изтъкнем само няколко.
На първо място слагаме факта, че рекламите в Google са лесноизмерими. Това ще рече, че сравнително лесно и бързо можем да разберем дали една реклама работи добре и дали е ефективна или не. Това ни позволява да взимаме навременни и адекватни решения на база данни и да променяме настройките на всяка реклама, както и цялостната маркетинг стратегия. По този начин оптимизираме разходите и увеличаваме приходите за всяка една рекламна кампания.